راهنمای بازی

راهنمای بازی Diablo Immortal | بهترین کلاس برای شروع بازی

چه کلاسی برای شما مناسبه؟

در راهنمای بازی Diablo Immortal، به آموزشی جامع از کلاس‌های این بازی محبوب می‌پردازیم.  اگه به دنبال لذت بردن از محتوای بازی هستید، دونستن اینکه بهترین کلاس برای شروع توی Diablo Immortal با توجه به سبک بازی شما چیه، می‌تونه یک تفاوت بزرگ تو نحوه‌ی بازی کردن شما ایجاد کنه، حتی اگه هیچ‌موقع عناوین قبلی این سری رو بازی نکرده باشید. با پیکسل‌آرتس همراه باشید

راهنمای بازی Diablo Immortal

Diablo Immortal شش کلاس رو به شما ارائه میده که می‌تونید از بین اون‌ها یکی رو انتخاب کنید. اگرچه همه‌ی اون‌ها خیلی خوب کار می‌کنن، اما بهتره کلاسی رو انتخاب کنید که باهاش راحت‌تر باشید. مثلا بعضی از کلاس‌ها هستن که در برابر هر ضربه مقاوم‌تر هستن، پس اشتباهات شما به قیمت مردن شخصیت شما تموم نمی‌شه یا اینکه بعضی از کلاس‌ها هستن که به‌دلیل خاص بودن کُمبو‌ها و خیلی چیزهای دیگه به شدت نیاز به ماهر بودن توی اون کلاس رو دارن.

بهترین توصیه‌های ما برای انتخاب کلاس در Diablo Immortal اینجا هستن تا به شما کمک کنن کلاسی رو که با سبک بازی شما سازگارتر هستش رو پیدا کنید.

راهنمای بازی Diablo Immortal | کلاس‌ها در دیابلو ایمورتال چقدر مهم هستن؟

در حال حاضر، شما فقط می‌تونید یک کلاس رو انتخاب کنید و با همون اون تا آخر بازی پیش برید. بنابراین، خیلی مهمه که شما از قبل تکلیفت با خودت مشخص باشه؛ یعنی بدونی که می‌خوای از دور به دشمن‌ها حمله کنی یا از نزدیک یا اینکه اصلا می‌خوای از مجیک های بازی استفاده کنی. البته باید به این هم توجه داشته باشید که هر کلاس نقاط قوت و ضعف خودش رو داره؛ مثلا شما با یک کلاس می‌تونید ضربه‌های قدرتمندی رو به دشمن‌ها وارد ‌کنید اما با چند ضربه از دشمن‌ها به راحتی می‌میرید.

راهنمای بازی .Plague Inc | آموزش چگونگی پیروزی در بازی Plague
خواندن

توی Diablo Immortal، این کلاس‌ها تا الان موجوده:

Barbarian

Crusader

Demon Hunter

Wizard

Monk

Necromancer

راهنمای بازی Diablo Immortal

بسته به اینکه کدوم کلاس رو انتخاب می‌کنید، نحوه بازی کردن شما متفاوت می‌شه. یه سری از کلاس‌ها برای بازی انفرادی بهتر هستن و بازی کردن با اون‌ها راحت تره، مثل Barbarian، اما اگه  کلاس Wizard رو انتخاب کنید، ممکنه ایده‌ی چالش‌برانگیزتری باشه.

همچنین دانجن‌ها بخش بزرگ و مهمی از بازی هستن و اگر بخواید مناطق رو سریع و با تحرک زیاد پاک کنید، بنابراین Demon Hunter میتونه برای شما انتخاب خوبی باشه. از طرف دیگه، بازی کردن با این کلاس برای یک تازه‌کار نسبتا سخته.

کلاس‌ها همیشه برای گیمر‌ها یک دعوت به سمت تجربه کردن بودن. و یکی از بخش‌های مهم این بازی، تجربه کردن کلاس‌های مختلف است. در ادامه کلاس‌هایی را به شما پیشنهاد می‌کنیم که نسبتا برای شروع بازی مناسب هستن.

راهنمای بازی Diablo Immortal | بهترین کلاس‌ها برای شروع کنندگان بازی Diablo Immortal

از شش کلاسی که توی Diablo Immortal وجود داره؛ چهار گزینه برای مبتدی‌ها مناسبه تا سطح بالاتری داشته باشن، از دانجن‌ها عبور کنن و باس‌ها رو شکست بدن.

کلاس Barbarian (بَربَر)

اول از همه این رو بگم که بربر ساده‌ترین و آسون‌ترین کلاس برای بازیه. به عنوان یه جنگنده‌ی سنتی، این کلاس تماما در مورد ضربه زدن با حداکثر قدرته. همچنین بربر، می‌تونه قبل از اینکه نیاز به هیل کردن (Healing) داشته باشه؛ آسیب زیادی رو متحمل بشه، در حالی که همچنان می‌تونه به دشمنانش آسیب قابل توجهی وارد کنه.

راهنمای بازی Diablo Immortal

بربر گزینه‌ای برای دویدن نداره، چون که این کلاس تحرک خیلی کمی داره. اما این نقطه‌ی ضعف با چه نقطه‌ی قوتی پوشش داده میشه؟ کلاس بربر با ضربه‌های بیشتری نسبت به کلاس‌های دیگه کشته میشه خیلی ساده‌تر بگم اینه که جونش زیاده. علاوه بر این، بربر یک قابلیت داره که قفل هستش و با گذشت زمان و ارتقاء دادن شخصیت‌تون باز میشه؛ اون قابلیت هم اینه که شما با هر سه ضربه‌ای که به دشمن‌هاتون وارد می‌کنید یه مقداری هیل می‌شید. همچنین بربر یه‌سری کمبو برای مقابله با چندین دشمنه داره مثل Chained Spear, Cleave, and Hammer of the Ancients. اگه از جنگیدن مثل یه پهلوون لذت می‌برید؛ بربر انتخاب مناسب برای شماست.

راهنمای استفاده از بخش Photo Mode | ثبت بهترین تصاویر از بازی‌های محبوب‌تان
خواندن

کلاس Necromancer (ساحره)

توضیح ابتدایی: Necromancer یعنی ساحره‎‌ای که مردگان را زنده ‌می‌کنه.

شاید شما اونقدرها به رویارویی‌های مستقیم علاقه ندارید و دوست دارید هنگام مبارزه با شیاطین، عصبانی به نظر برسید. اگه اینطوره، Necromancer بهترین گزینه‌ی شماست. این کلاسیه که بر DPS (Damage Per Second) متمرکز شده، بنابراین به ناچار مقاومت کمتری نسبت به یه بربر در برابر حمله‌های دشمن‌ها داره، اما به لطف اسکلت‌هایی که احضار می‌کنید، رویارویی با دشمن‌ها ساده‌تر شده.

diablo immortal beginners classes necromancer 3

یادتون باشه که Necromancer یک کلاس میان‌بُرده، بنابراین شما نسبت به کلاس بربر دورتر از دشمن‌ها هستید. یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های Necromancer استفاده از اسکلت‌هاییه که اون‌ها رو احضار می‌کنه تا هم از خودش محافظت کنن و هم به دشمن‌ها حمله بکنن؛ علاوه بر این شما می‌تونید اسکلت‌ها رو منفجر کنید و خودتون ببینید که چقدر راه برای کشتن دشمن‌هاتون جلوی روتون دارید.

کلاس Crusader

توضیح ابتدایی: به سرباز‌هایی که در جنگ‌های صلیبی شرکت می‌کردن، Crusader گفته می‌شده.

اگه ترجیح می‌دید به‌جای مبارزه با Necromancer، رو در رو با دشمن‌ها‌ بجنگید اما گزینه‌های بیشتری نسبت به بربر داشته باشید، بهترین گزینه‌ی شما کلاس Crusaderـه. این کلاس یه زره سنگین داره اما تحرک خیلی کمی داره و علاوه بر این آسیب متوسطی به دشمن‌ها وارد می‌کنه و البته که این کلاس توانایی‌ای داره که همه‌ی ضعف‌هاش رو جبران می‌کنه؛ اون توانایی هم اینه که شما می‌تونید دشمن‌ها رو ناتوان کنید، یعنی کاری کنید که مثلا نابینا بشن یا سرجاشون مثل مجسمه خشکشون بزنه.

diablo immortal beginners classes crusader 4

مثلا، شما می‌تونید سپر خودتون رو به جلو ببرید، اون رو بچرخونید و به دشمن‌هاتون آسیب بزنید و وقتی که اون رو به عقب بر‌گردونید، دشمن‌هاتون رو به سمت خودتون بکشید؛ موقعی که این کار رو انجام دادید، می‌تونید از توانایی Shield Glare استفاده کنید و کاری کنید که اون‌ها هیچ چیزی رو نبینن؛ اینجا یه موقعیت فوق‌العاده دارید تا همه رو سلاخی کنید. البته موقعی که این کلاس رو ارتقاء بدید، می‌تونید با یه ضربه‌ی ساده دشمن‌هاتون رو از پا در بیارید.

راهنمای قدم به قدم مراحل بازی Resident Evil 5 (قسمت اول)
خواندن

کلاس Demon Hunter (شکارچی شیطان)

آخرین پیشنهاد ما برای شروع بازی، کلاس Demon Hunterـه. بازی کردن با این کلاس خیلی لذت‌بخشه و حس ماجراجویی رو به‌طور کامل به شما القا می‌کنه. این کلاس بیشتر روی حمله کردن تمرکز داره و از نظر بقا، نسبتا کلاس ضعیفیه. Demon Hunter یه کلاس دور‌برده؛ یعنی شما اصلا نیازی به نزدیک شدن به دشمنان ندارید. صلاح Demon Hunter دو تا زوبین (Crossbow) هستش.

diablo immortal beginners classes demonhunter 5

در مقایسه با سه تا کلاس دیگه‌ای که معرفی کردیم، این کلاس ضعیف‌ترین کلاس از نظر بقا هستش، خلاصه بگم اینه که جونش کمه؛ البته به همین دلیل باید همیشه تکون بخورید و یک‌جا نمونید و اگه به این کار عادت کنید، این کلاس به‌شدت برای‌تون لذت‌بخش می‌شه. Demon Hunter یک قابلیت برای دور کردن دشمن‌ها از خودش هم داره.

برای کسی که توی سری دیابلو یه مبتدی به‌حساب میاد، ممکنه این کلاس چالش‌برانگیز باشه اما با یکم بازی کردن، قلقش دست‌تون میاد.

چطور کلاس کاراکتر خودمون رو در Diablo Immortal عوض کنیم؟

این قابلیت هم‌اکنون در دسترس نیست و همونطور که بلیزارد اعلام کرده بود،Diablo Immortal یه بازی رایگان و لایو‌سرویس‌ هستش و با هر آپدیت، بازی دچار تغییر میشه؛ پس امیدواریم که در آپدیت‌های بعدی، این قابلیت به بازی اضافه بشه.

به پایان راهنمای بازی Diablo Immortal در انتخاب بهترین کلاس رسیدیم. امیدواریم از این راهنما استفاده کرده باشید.

برچسب ها
عضویت
اطلاع از
guest

2 Comments
بیشترین رای
جدیدترین دیدگاه‌ها قدیمی‌ترین دیدگاه‌ها
Inline Feedbacks
دیدن همه دیدگاه‌ها
AA GZH
AA GZH
1 سال قبل

من با اینکه دیابلو رو قبلا پلی نداده بودم ولی دیمن هانتر رو برداشتم و واقعا کلاس جذابیه

mohammad
mohammad
1 سال قبل

سلام من این بازی رو موبایل دانلود کرده بودم و تا لول ۶۰ رفتم ..چطور میتونم با همون اکانت تو پی سی بازی کنم ..

دکمه بازگشت به بالا
2
0
Would love your thoughts, please comment.x