راهنمای بازی

راهنمای بازی Deathloop

راهنمای زنده ماندن در بازی Deathloop

مطلب راهنمای بازی Deathloop شامل بهترین توصیه‌های ما برای ورود به دنیای رازآلود و پرماجرای جدیدترین اثر استودیوی Arkane است. در زیر ما حلقه زمان را توضیح می‌دهیم، به شما نشان می‌دهیم که چگونه اقلام مورد علاقه خود را حفظ کنید، توضیح می‌دهیم که چرا مخفی‌کاری بهترین گزینه است (تا زمانی که چنین نباشد)، چرا دست چپ کاراکتر شما بسیار مهم است و موارد بیشتری که قطعاً دانستنشان مفید خواهند بود.

چرخه را بیاموزید

نود دقیقه ابتدایی دثلوپ شامل مجموعه‌ای از آموزش‌های زیرکانه است که قوانین عجیب جزیره بلکریف را معرفی می‌کنند. البته این موارد هرچند که مفید باشند هنوز مدتی طول می‌کشید تا ذهن خود را برای حلقه زمان آماده بیابید. از آنجا که موفقیت شما بستگی به درک و دست‌کاری این قوانین دارد نحوه عملکرد حلقه زمان در اینجا نوشته شده است:

– یک روز در بلکریف چهار دوره زمانی صبح، ظهر، بعد از ظهر و عصر دارد و بازی شامل چهار منطقه مجتمع، خلیج کارلز، آپدام و فریستاد راک است.

– از پناهگاه خود زمان و مکانی را برای کاوش انتخاب می‌کنید؛ وقتی در حال کاوش هستید زمان نمی‌گذرد.

– هنگامی که به پناهگاه خود باز می‌گردید زمان پیشرفت می‌کند و می‌توانید برخی آیتم‌ها را استفاده کنید.

– اگر قبل از بازگشت به پناهگاه سه بار بمیرید هر چیزی را که استفاده نکرده‌اید از دست می‌دهید و به صبح باز می‌گردید.

– پناهگاه تنها راه سفر بین مناطق و ساعات روز است.

– در پایان روز آخرین فرصت را خواهید داشت تا هر آیتم تزریق کردنی را که دارید استفاده کنید.

آموزش نحوه‌ی ساخت اکانت ایکس باکس
خواندن

با چهار دوره زمانی و چهار مکان در دسترس شما به طور مؤثر شانزده مقصد برای انتخاب دارید. یادگیری حرکت در آن‌ها شما را از بسیاری از دردسرها و سردرگمی‌ها نجات می‌دهد.

بازی Deathloop

برای حفظ قدرت‌های دلخواه خود آنان را تزریق

تقریباً تمام دنیا هر روز در دثلوپ ریست می‌شود. تزریق راهی برای ماندگاری چیزهایی است که می‌خواهید ریست نشوند. آنچه اغلب تزریق می‌کنید بستگی به نحوه بازی شما دارد. اگر سلاح گرم را بیشتر از چاقو دوست دارید مواردی که بر مخفی‌کاری تمرکز کرده‌اند ارزش نگهداری ندارند پس علاقه خود را دنبال کنید. در این بازی هیچ پاسخ غلطی وجود ندارد. شما باید در اسرع وقت چندین چیز را تزریق کنید که در هر بازی دیگر ممکن است دائمی باشند اما این قدرت‌های تزریقی در دثلوپ مثل رنگین‌کمان موقتی هستند.

دشمنان اصلی خود را بشناسید

دو دسته از مأموریت‌ها در بازی وجود دارند. مأموریت‌های فرعی شما را پیش افراد و مکان‌هایی می‌رسانند که تسلیحات شما را ارتقا می‌دهند؛ پس برای سلاح‌های بیشتر و قوی‌تر این موارد را دنبال کنید. مأموریت‌های اصلی به از بین بردن رهبران جزیره مربوط می‌شوند که برای شکستن حلقه زمانی لازم است. ره‌گیری این مأموریت‌ها کار سختی نیست اما هرچه زودتر به تفاوت مأموریت‌ها آگاه شوید تا در مورد اولویت‌های خود هوشمندانه‌تر عمل کنید.

آهسته‌تر حرکت کنید تا زنده بمانید

ممکن است شما هم مثل خیلی افراد در ابتدای بازی فکر کنید بهترین راه این است که با سرعت تمام به سمت مقصد بعدی خود حرکت کنید. به خصوص که احتمالاً تا حالا کلی بازی اکشن اول‌شخص هم تمام کرده‌اید. اما مطمئناً شما درست نمی‌دانید چه چیزهایی پیش روی دارید و دشمنان هم تقریباً قوی هستند.

راهنمای بازی NBA 2K22
خواندن

به نظر ما بهتر است به دور از هیجان سرعت را کم کنید. وقت بگذارید و با خیال راحت و به آرامی بازی را طی کنید. بهتر است به جای این که بعد از اهدای آخرین زندگی خود شکست بخورید و همه چیز را دوباره تکرار کنید در انتهای روز به مخفیگاه بازگردید.

بازی Deathloop

ابتدا بازی مخفیانه بعد درگیری مستقیم

مبارزه در دثلوپ بسیار خطرناک است به خصوص در ابتدای کار که تقریباً سه ضربه شما را از بین می‌برد. پس بهتر است در آن چند ساعت اول مخفیانه به پیش بروید و فقط در صورت نیاز درگیر شوید. بازی مخفیانه به معنای زنده ماندن بیشتر است. پناه بگیرید، دزدکی حرکت کنید، دشمنان خود را علامت‌گذاری کنید و آن‌ها را قبل از اینکه بفهمند آنجا هستید از بین ببرید؛ این بهترین راه بازی کردن است.

قبل از مبارزه استراق سمع کنید

دثلوپ نوعی شبیه‌ساز کارآگاهی است زیرا به عنوان قهرمان بازی شما در حال کشف اسرار هستید. گوش دادن به ساکنان بلکریف راهی فوق‌العاده برای پیشبرد بازی است. تقریباً هر بار وارد منطقه‌ای می‌شوید و چند دشمن را می‌بینید سعی کنید خم می‌شوید و به حرف‌های آنان گوش دهید. خوب است زیرنویس‌ها را روشن کنید تا بتوانید آنچه را که از راه دور می‌گویند بشنوید. آن‌ها معمولاً در مورد چیزی صحبت می‌کنند که حداقل یک سرنخ دارد. آنان سپس مکالمه را به پایان می‌رسانند و راه رفتن در مسیرهای گشت از پیش تعیین شده را آغاز می‌کنند. وقتی به این مکالمات گوش می‌دهید دو نتیجه دریافت می‌کنید، این‌طوری هم مزیتی راهبردی را به دست می‌آورید و هم لازم نیست با چند دشمن هم‌زمان درگیر شوید.

راهنمای انتخاب بهترین هافبک‌های FIFA 21
خواندن

همه‌جا را کاوش کنید و همه چیز را بخوانید

مشابه استراق سمع همه‌جا نوشته و نوار کاست وجود دارد. برخی از این موارد مهم نیستند اما بسیاری از آن‌ها حاوی چیزهای مفیدی در مورد مأموریت‌ها یا رویکردهای شما هستند. بدین‌صورت اطلاعاتی درباره کد درها یا محل سلاح‌ها به دست خواهید آورد. پس هر یادداشتی را بردارید و گزینه‌های خود را بازنگری کنید.

به آنچه در دست چپ شماست توجه کنید

در دثلوپ دست راست شما همیشه یک اسلحه در خود دارد و ماشه راست روی کنترلر آن اسلحه را شلیک می‌کند. با این حال دست چپ شما کارهای متنوعی انجام می‌دهد. ماشه دست چپ برای قدرت‌های ویژه است و همچنین هک می‌کند، نارنجک می‌اندازد و اسلحه دوم را نیز حمل می‌کند.

همه چیز بستگی به آنچه شما در حال حاضر انتخاب کرده‌اید دارد. اگر در انتخاب تجهیزات خود مراقب نباشید ممکن است به جای هک کردن به اشتباه تله پورت کنید یا اسلحه دوم را به دیوار شلیک می‌کنید و به دشمنان نزدیک هشدار دهید. درنتیجه مراقب آنچه در دست چپ شماست باشید و خود را از این اشتباهات نجات دهید.

جولیانا می‌تواند هرلحظه بیاید و برنامه‌تان را خراب کند

معلوم نیست این به صورت هدفمند کار طراحان بازی بوده یا نه اما احساس می‌شود که جولیانا درست در زمانی که شما نیاز به ساکت‌ترین رویکرد دارید حمله می‌کند. پس باید سازگار باشید و در صورت لزوم وارد درگیری مستقیم شوید. وقتی جولیانا می‌آید کاری جز مبارزه با او وجود ندارد. بیشتر دشمنان بازی دارای محدوده دید و شنوایی فوق‌العاده نیستند پس اول با دوری از دیگران با جولیانا برخورد کنید و سپس راهی جدید برای ادامه پیدا کنید.

راهنمای قدم به قدم بازی Resident Evil 4 Remake - قسمت اول
خواندن

برای یافتن تجهیزات بهتر کاوش و تکرار کنید

آزمایش کنید، لذت ببرید و خلاق باشید. ما راهکارهایی داریم که عمدتاً با خیال راحت شما را به اهداف خاصی می‌رسانند اما این‌ها به هیچ وجه تنها مسیر نیستند. گشت‌وگذار در اطراف اغلب گزینه‌های جدید و غیرمنتظره‌ای را آشکار می‌کند که ارزش امتحان دارند.

منبع
www.polygon.com
عضویت
اطلاع از
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
دیدن همه دیدگاه‌ها
دکمه بازگشت به بالا
0
Would love your thoughts, please comment.x