راهنمای بازی

بهترین اسلحه‌های بازی Call of Duty: Black Ops Cold War

بهترین تجهیزات را انتخاب کنید

اگر قصد داشته باشید در تمامی تیراندازی‎‌‌های بخش چندنفره بازی Call of Duty: Black Ops Cold War پیروز میدان شوید، باید بهترین سلاح‌ها را انتخاب کنید. علیرغم اینکه اکثر اسلحه‌های این بازی توانایی مقابله با یکدیگر را دارند، طبعا یکسری سلاح از دیگری قدرتمندتر هستند. با پیکسل‌آرتس همراه باشید تا بهترین اسلحه‌های بازی Call of Duty: Black Ops Cold War را مرور کنیم.

امسال برخلاف سال گذشته، سلاحی مانند M4A1 بازی Modern Warfare وجود ندارد که در تمامی مواقع به کمک شما بیاید و این بدین معنی است که باید برای هر دسته‌بندی بهترین سلاح را مشخص کنیم.


بهترین سلاح Assault Rifle در بازی Call of Duty: Black Ops Cold War :

Krig 6

Krig 6


سلاح Krig 6 در اکثر مواقع عملکرد عالیی دارد. کنترل آن راحت بوده و تعادل مناسبی بین میزان آسیب و سرعت تیراندازی تا فاصله متوسط را دارد اما هنوز هم برای فواصل نزدیک و دور نیز می‌توان از آن استفاده کرد.

بهترین چیز در رابطه با سلاح Krig 6 این است که نیازی نیست ساعت‌ها وقت بگذارید تا کنترل کردن این سلاح را یاد بگیرید. این سلاح انتخابی عالی بوده و شما با استفاده از آن شانس بالایی برای بردن تیراندازی‌ها دارید.

بهترین اسنایپر بازی Call of Duty: Black Ops Cold War

Pelington 703

Pelington 703

قدرت هر اسنایپر به پتانسیل کشتن با یک تیر آن وابسته است. ممکن است سلاح Pelington 703 فقط در نقاط کوچکی از بدن قابلیت کشتن با یک تیر را داشته باشد اما سرعت این سلاح حقیقتا آن‌را به بهترین اسنایپر تبدیل می‌کند.

اگر دقت تیر شما کافی باشد، قادر هستید تا فواصل بسیار دوری را با این سلاح از دشمن پاک کنید. سرعت بالای Aim کردن با سلاح Pelington 703 می‌تواند در فواصل نزدیک به شما کمک کند. بطور کلی اگر مهارت کافی را داشته باشید، این سلاح می‌تواند حسابی به کارتان بیاید.

تمام کدهای تقلب GTA IV
خواندن

بهترین سلاح Tactical Rifle بازی  Call of Duty: Black Ops Cold War

M16

M16

اگر از تیراندازی دقیق لذت می‌برید، ممکن است وسوسه شوید سلاح M16 را بجای اسنایپرها به میدان بیاورید. حقیقتا باید حق را به شما بدهم چون این سلاح بطور دیوانه‌واری قدرتمند است.

علیرغم اینکه سلاح M16 بصورت تمام اتوماتیک نبوده و بصورت Burst شلیک می‌شود، این تنها بدین معنی خواهد بود که شما باید دکمه شلیک را چندبار بیشتر کلیک کنید.

اگر بتوانید الگوی لگد این سلاح را یاد بگیرید و تیرهای شما به بخش‌های بالایی بدن دشمن برخورد کنند، در یک چشم بهم زدن آن‌ها را از بین خواهید برد. این سلاح را حتی می‌توان بیش از حد قوی دانست و حقیقتا یکی از بهترین اسلحه‌های بازی Call of Duty: Black Ops Cold War است.

بهترین شات‌گان در بازی Call of Duty: Black Ops Cold War

Gallo SA12

Gallo SA12

شات‌گان‌ها معمولا در فواصل نزدیک و زمان‌هایی که بدون Aim کردن تیر می‌زنید قدرت خود را نشان می‌دهند. با این حال، سلاح Gallo SA12 به اندازه‌ای خوب است که فاصله‌هایی بیشتر از انتظار شما را از دشمن پاکسازی می‌کند.

از آنجایی که این سلاح نیمه اتوماتیک است، شما تنها کافی است که چندبار دکمه تیر زدن را فشار دهید و هرچیزی که در نقطه‌ی Aim شما باشد نابود خواهد شد. هر تیر شما میزان ضربه‌ی بالایی را به دشمنان وارد می‌کند اما قدرت اصلی این سلاح سرعت تیراندازی آن است.

بهترین سلاح SMG بازی Call of Duty: Black Ops Cold War

MP5

MP5

اسلحه‌ی MP5 در لیست بهترین اسلحه‌های بازی Modern Warfare نیز حضور داشت و در این بازی نیز یک SMG بسیار قدرتمند است.

راهنمای بازی Lost Lands: Dark Overlord
خواندن

مشخصات این سلاح نسبتا متعادل بوده و در فواصل نزدیک قدرت بسیار نابودکننده‌ای دارد. حتی در فواصل متوسط نیز این سلاح عملکرد خوبی دارد اما پیشنهاد ما این است که مبارزات خود را در همان فواصل نزدیک نگه دارید و با کمی تمرین قادر خواهید بود لگد این سلاح را نیز کنترل کرده و متوجه شوید MP5 یکی از بهترین اسلحه‌های بازی Call of Duty: Black Ops Cold War است.

بهترین سلاح LMG در بازی Call of Duty: Black Ops Cold War: M60

M60

M60

LMGها باید قدرتمند و کند باشند و اگر تیرانداز آن کنترل کردنش را یاد بگیرد، باید بتوانند هر چیزی را نابود کنند. سلاح M60 تمامی این موارد را دارد و میزان آسیب آن بیشتر از چیزی که فکر می‌کنید است.

اگر حرکت کردن با سرعت پایین در مپ برایتان مشکلی نباشد، M60 می‌تواند تبدیل به سلاح موردعلاقه شما در بازی شوید. میزان آسیب و قدرت این سلاح بسیار بالا بوده و در فواصل متوسط و دور قادر هستید دشمنان را قلع و قمع کنید. تا زمانی که یادتان باشد هنگام حرکت باید سلاح دیگری به‌دست بگیرید، با M60 کنترل نبرد را بدست خواهید گرفت.

بهترین سلاح Launcher بازی Call of Duty: Black Ops Cold War

Cigma 2

Cigma 2

قفل کردن بر هلیکوپترها و انواع و اقسام تجهیزات پرنده در آسمان‌های بازی Call of Duty: Black Ops Cold War یک نعمت است.

سلاح Cigma 2 سرعت بالایی ندارد اما اگر قصد نابودی تجهیزات دشمنان را داشته باشید کار را به‌خوبی انجام می‌دهد. حواستان باشد که تعداد موشک‌های موجود چندان زیاد نیست. همچنین هنگام استفاده از آن حواستان به اطراف خود باشد زیر استفاده از Cigma 2 زمان‌بر است.

راهنمای بازی Mass Effect Legendary Edition | نکاتی برای تازه‌واردان
خواندن

بهترین سلاح کمری بازی Call of Duty: Black Ops Cold War: Magnum

Magnum

عموما استفاده از سلاح‌های کمری در همه‌ی موقعیت‌ها کار عاقلانه‌ای نیست. حقیقتا ما پیشنهاد می‌کنیم سلاح دوم خود را یک شات‌گان یا Launcher انتخاب کنید.

با این حال اگر به سلاح‌های کوچک علاقه‌مند هستید، Magnum می‌تواند سلاح موردنظر شما باشد. علیرغم اینکه سرعت تیراندازی این سلاح نسبت به دیگر اسلحه‌های این دسته کندتر است، میزان آسیب آن بسیار بالا بوده و بدرد تمام کردن کار دشمنان در مواقع ضروری می‌خورد.

آیا با لیست بهترین سلاح‌های بازی Call of Duty: Black Ops Cold War مواقع بودید؟ لیست مدنظر شما چیست؟

منبع
Eurogamer
عضویت
اطلاع از
guest

1 دیدگاه
بیشترین رای
جدیدترین دیدگاه‌ها قدیمی‌ترین دیدگاه‌ها
Inline Feedbacks
دیدن همه دیدگاه‌ها
Supra
Supra
1 سال قبل

مرسیی و عالی ولی بیشتر متان

دکمه بازگشت به بالا
1
0
Would love your thoughts, please comment.x
بستن