راهنمای بازی

آموزش خرید بازیکن در فیفا موبایل

چطور رونالدو را بخریم؟!

اگر شما به تجربه بازی FIFA Mobile 2023 پرداخته باشید، احتمالا متوجه یکی از جذاب‌ترین بخش‌های این بازی، یعنی قابلیت ساختن تیم توسط خود پلیر شده باشید. شما با مراجعه به بخش Market که به Transfer market نیز معروف است می‌توانید از این قابلیت جذاب استفاده کنید. قابلیت ساخت تیم یکی از مهمترین عناصر تشکیل دهنده بازی FIFA Mobile و همچنین یکی از مزایای آن نسبت به سایر بازی‌های فوتبالی موجود در بازار است. گزینه ساخت تیم به ندرت در سایر بازی‌های فوتبالی یافت می‌شود. البته به جز رقیب اصلی این بازی یعنی E Football PES 2023 که مانند فیفا از قابلیت ساخت تیم پشتیبانی می‌کند.

مهمترین نکته‌ای که باید در رابطه با FIFA Mobile 2023 بدانید این است که مارکت فیفا موبایل آزاد نیست. مارکت فیفا توسط ربات‌ها کنترل می‌شوند. این ربات‌ها مانند واسطه عمل می‌کنند و قیمت‌ها را کنترل می‌کنند.

f23 auth featured

نحوه کار کردن با مارکت فیفا

در مارکت فیفا پنج صفحه وجود دارد که با استفاده از آن‌ها می‌توانید به تمام قابلیت‌های مارکت دسترسی پیدا کنید. در ابتدا ممکن است شما را کمی گیج کند. بنابراین در اینجا هر کدام را به طور جداگانه برایتان توضیح خواهیم داد:

Recommended: در اینجا بازیکنانی را که بازی پیشنهاد می‌کند‌ را پیدا می‌کنید و می‌توانید آن‌ها را بخرید. و هر هشت ثانیه می‌توانید با لمس کلمه بروزرسانی لیست بازیکنان پیشنهادی را بروز کنید. می‌توانید این کار را تا زمانی که بازیکن مورد نظر خود را پیدا نکردید می‌توانید ادامه دهید.

My Players: بازیکنان شما در این بخش نمایش داده می‌شوند. علاوه بر این کار می‌توانید بازیکنانی را که نمی‌خواهید برای فروش قرار دهید.

راهنمای قدم به قدم بازی Resident Evil 2 - قسمت اول
خواندن

My Watch List: در این بخش می‌توانید بازیکنان مورد علاقه خود را که قبلا آن‌ها را در تب‌های دیگر علامت زده‌اید، مشاهده کنید. برای علامت زدن بازیکنان و آوردن آن‌ها به تب مورد نظر، باید گزینه View Player را لمس کنید. بازیکنانی که گزینه View Player برای آن‌ها فعال باشد به صورت اتوماتیک به تب My Watch List برده می‌شوند.

My Orders: در اینجا ما با سفارشات خرید و فروش بازیکنان خود مواجه می‌شویم.

Search: در اینجا می‌توانید بازیکنان مورد نظر خود را جستجو، و آن‌ها را پیدا کنید.

desktop wallpaper fifa mobile releases update for its 2022 season ea sport fifa 2022

خرید بازیکن در FIFA Mobile 2023:

فرض کنید می‌خواهید یک بازیکن بخرید، به مارکت مراجعه کنید و دکمه جستجو را فشار دهید؛ اما ممکن است بخواهید که از فیلتر‌های مختلفی برای رسیدن به بازیکنی که رنبال آن هستید و به آن علاقه دارید استفاده کنید. می‌توانید از فیلتر‌هایی مانند اسم بازیکن، OVR، قیمت و …. استفاده کنید. پس از تنظیم کردن فیلتر‌های مختلف به صورت دلخواه، وقت آن می‌رسد که دکمه جستجو را فشار دهید، بازیکن مورد نظر را پیدا کنید و خرید خود را انجام دهید.

کارت‌هایی را که در مارکت فیفا می‌بینید، توسط یک ربات به فروش می‌رسند. هنگام خرید کارت ربات به فهرست کارت‌ها نگاه می‌اندازد و یکی از ارزان‌ترین کارت‌ها را می‌خرد تا جایگزین کارتی شود که در گذشته خریداری کرده بودید.

در بخش خرید بازیکن، تب‌های متعددی وجود دارد که در متن زیر توضیح مختصری در رابطه با هریک از آن‌ها آمده است:

Sales Qty: در اینجا تعداد افرادی که به شما بازیکن می‌فروشند نمایش داده می‌شود.

راهنمای بازی Township | ترفند‌ها و نکاتی که به شما کمک می‌کنند
خواندن

Transfer Fee: در این بخش شما هزینه‌ها را مشاهده می‌کنید. در این بخش در کنار مشاهده هزینه بازیکنانی که برای فروش گذاشته شده‌اند می‌توانید قیمت‌های پیشنهادی دیگران برای بازیکنان را مشاهده کنید.

Cant. Shopping: در اینجا تعداد افرادی را که می‌خواهد بازیکنان را با قیمت‌های مختلف خریداری کنند را مشاهده می‌کنید.

Buy offer: در این قسمت می‌توانید برای خرید بازیکن قیمت پیشنهاد دهید. اگر قیمت موجود بسیار بالا باشد، تنها با کمی بالاتر بردن قیمت شانس خود را برای این که فروشنده شما را انتخاب کند بیشتر می‌کنید و اگر خوش شانس باشید صاحب آن بازیکن می‌شوید.

To Buy: در این بخش می‌توانید به طور مستقیم برای خرید بازیکن اقدام کنید. در این بخش با لمس کردن کلمه Buy بازیکن مستقیم به بخش My Orders اضافه می‌شود. سپس تنها کاری که لازم است انجام دهید این است که منتظر بمانید تا پلیر دیگر خرید را تایید کند و بازیکن مورد نظر شما به تیم شما اضافه شود.

fifa 22

فروش بازیکن در FIFA Mobile 2023:

برای فروش بازیکن باید ابتدا به بخش My Players بروید. در آنجا می‌توانید بازیکنانی را که برای فروش در دسترس هستند را مشاهده کنید. سپس به Market بروید و  گزینه Sell را لمس کنید. در آنجا می‌توانید بازیکن‌ها را بکشید و در قسمت مربوطه برای فروش رها کنید. قبل از انجام این‌کار مطمئن شوید که بالاترین و پایین‌ترین قیمت‌ها را بررسی کرده‌اید. توجه داشته باشید که کارت‌هایی که شما برای فروش گذاشته‌اید برای بقیه پلیر‌ها قابل مشاهده نخواهد بود. همان‌طور که کارت‌هایی که بقیه‌ی پلیر‌ها برای فروش می‌گذارند برای شما قابل مشاهده نخواهد بود.

راهنمای بازی Gears 5 - چگونه در بخش Horde ماهر شویم؟
خواندن

به یاد داشته باشید که برای فروش بازیکنان، ابتدا نیاز است که قفل آن بازکن را باز کنید سپس برای فروش آن‌ها اقدام کنید. همچنین، اگر بازیکنی وجود دارد که قصد خرید او را دارید و پول کافی برای خرید آن بازیکن ندارید، حتما او را به Watch List خود اضافه کنید.

Transfer Market یکی از ساده ترین راه‌ها برای کسب در آمد در بازی FIFA Mobile 2023 است. فروش بازیکنان بخش مهمی از بازی را تشکیل می‌دهد. مخصوصا وقتی که هدفتان این است که بازیکنان را کمی گرانتر از چیزی که برای شما در ابتدا آب خورده بفروشید.

منبع
playradontruko
عضویت
اطلاع از
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
دیدن همه دیدگاه‌ها
دکمه بازگشت به بالا
0
Would love your thoughts, please comment.x